GOOGLE UNIBERTSOA:

Google Unibertsoa:
Seguruenez, guztiok ezagutzen dugu Google, bilatzailerik erabiliena delako. Gutariko askok konturatu ere egin gabe erabiltzen dugu Google. Izan ere, bilaketak nabigatzaileetan txertatuta ageri dira, baina Google ez da bilatzaile bat soilik; askoz ere gehiago da.

Google Inc. enpresako marka bat da Google. Enpresa hori 1998ko irailean sortu zuten Larry Page eta Sergey Brin-ek, konputazio zientzietako doktoretza egiten ari zirela Stanfordeko Unibertsitatean.
Bere produktu nagusia Google arakatzaile famatu eta erabilia da, baina Google Inc. enpresak askoz ere produktu gehiago ditu erabiltzaileen zerbitzurako.

DRIVE:

Hasteko, Drive-k edonolako fitxategiak gordetzeko aukera ematen duela esan beharra dago, 15 GB emango dizkizu Google-ren sareko doako biltegian nahi duzuna gordetzeko, besteak beste, argazkiak, istorioak, diseinuak, marrazkiak, grabazioak eta bideoak.

Gainera zauden zauden lekuen zaudela bertan jasota duzun guztia ikusteko aukera duzu. Drive-n dituzun fitxategiak edozer telefono adimendun, tableta edo ordenagailutatik atzi daitezke. Beraz, edonora zoazela ere, fitxategiak alboan izango dituzu.

Dokumentuak eta fitxategiak partekatu ditzakezu . Erraz gonbida dezakezu jendea zuk aukeratutako fitxategiak ikustera, deskargatzera edo haietan elkarlanean jardutera. Horrela, ez duzu eranskinik bidali beharko posta elektronikoz.

Interneterako konexioa dugun edozein tokitatik gure dokumentuetarako (testua, kalkulu orriak, aurkezpenak, formularioak) sarbidea ahalbidetuko duen zerbitzua da Google Docs. Gainera, kudeatze eta kolaborazio aukerak eskaintzen dizkigu dena ondo antolatuta izateko.

informazio iturria:

http://www.imh.eus/eu/komunikazioa/dokumentazio-irekia/manualak/erabiltzailearentzako-google-en-tresnak/google-docs-on-line-pakete-ofimatikoa/google-docs-en-aurkezpena-eta-haren-sarbidea

google-drive.jpg

SITES:

Google Sites oso tresna baliotsua da webgune bat sortzeko programaziorik jakin gabe. Sortutako gunea guk bakarrik erabili ahal izango dugu edo, Google tresna guztiak bezala, beste batzuekin partekatu. Erabilera ugari izan ditzake Sites batek: lan-koaderno gisa erabil dezakegu (apunteak gordetzeko), gure irakasgaiko gune nagusi bezala (gure ikasleekin gai bat lantzeko), bilgune bezala (lan bati buruzko ikerketa bat egitean, gai horri buruz topatzen dugun guztia biltzeko…).

http://www.screenr.com/GMJ

GoogSitesFeat.jpg

SEARCH:

Interneten gai orori buruzko informazioa dugu eta zaila izaten da nahi duguna topatzea. Googlek horretan lagunduko digu…

Google bilaketa motore handiena eta erabiliena da. Datu-Basean 8.000 milioi web orri baino gehiago ditu. Egunero 200 milioitik gora kontsulta egiten dira, ez da ez kopuru makala!

Googlek hainbat spiders (armiarmak) erabiltzen ditu eta horien funtzioa informazioa bildu eta ordenatzea da. Denbora luzeenean sarean dabilen spider-a Googlebot da. Bere ardura gero Googlen topatuko diren linkak (loturak) batzea da. Gainera, beste robot batzuk ere badira, FreshBot esaterako. Honek informazio gaurkotudun gune nagusiak eskanerretik pasatzen ditu maiztasunez, esaterako berriak atariak.

https://docs.google.com/presentation/d/1dLqz6gKM7u5FNPS7tHqlQJnAABfejU38_h3m0mOCNtE/present#slide=id.i0

2Q==

GMAIL:

Gmail (Google mail) Googleren doako posta elektronikoko zerbitzua (beta fasean) da. 2004ko apirilaren 1ean atera zen gonbidapenaren baldintzarekin. 2007an guztiz ireki bilakatu zen. Egun Gmailek 6000 megabyteko espazioa eskaintzen du, eta beste 10 gigabyte urtero 20$ ordaintzen. Bere berezitasunen artean mezu elektronikoak bilatzeko tresna eta txat programak daude. 40 hizkuntzetan erabil daiteke eta egun milioika erabiltzaile dauzka. Docs eta Reader lineako zerbitzuak eskaintzen ditu. Lehenengoak testu- edo kalkulu-orri gisako dokumentuak zuzenean Interneten sortzea, gordetzea eta partekatzea ahalbidetzen du. Bigarrenak RSS berri-emaleen loturak kudeatzen eta gordetzen ditu.

gmail-descargar-correos1.jpg

CALENDAR:

Google Calendar Googlen egutegi integratua da. Bertan zure egunerokoa idatz dezakezu eta agenda baten moduan erabili. Egun bakoitzean zer egin behar duzun idatziz.

DYCFyfo_qOIGH62dbftIFv-my3xSjZMBRgX3K4FZlh9YdxCPPWkhHJtu4PajuUZkBmYC=h900

GOOGLE +:

Google+ : es una red social operada por Google Inc. Google+ se lanzó en junio de 2011. Los usuarios tienen que ser mayores de 13 años de edad,2 para crear sus propias cuentas. Google+ ya es la segunda red social más popular del mundo, por enlazarse con YouTube, obteniendo aproximadamente 343 millones de usuarios activos.

google-plus.png

BLOGGER:

Blogger es un servicio creado por Pyra Labs, y adquirido por Google en el año 2003, que permite crear y publicar una bitácora en línea. Para publicar contenidos, el usuario no tiene que escribir ningún código o instalar programas de servidor o de scripting.

Los blogs alojados en Blogger generalmente están alojados en los servidores de Google dentro del dominio blogspot.com. Hasta el 30 de abril de 2010, Blogger permitió publicar bitácoras a través de FTP.

Blogger.svg_.png

MAPS:

Google Maps Google-k eskaintzen duen doaneko zerbitzu bat da, web bidezko mapen zerbitzaria. Mapak mugitzea ahalbidetzen duten irudiak, mundu osoko satelite bidezko argazkiak nahiz hainbat lurraldetako ibilbideak eskaintzen ditu. 2005eko urriaren 6tik, Google Maps Google Local-en parte da.
Google Earth-en oso antzekoa da, Windows/Mac/Linux aplikazio bat da Ludiaren ikuspegi zirraragarriak eskaintzen dituena, baina ez da erraza Web orrialdeetara integratzea.

http://tecnologia.elpais.com/tecnologia/2009/02/04/actualidad/1233739679_850215.html

maps.jpg

EARTH:

Google Earth programa informatiko bat da, zeinek planetako irudiak 3Dn ikustea ahalbidetzen duen.

google-earth-18.jpg

BIDEOA:

Google-ek dituen aplikazioak.

Aplikazio hauek, lehen hezkuntzan erabili daitezke, ikasleen jarraipena egiteko eta bere prozesua ikusteko eta kontrolatzeko.

Si no se indica lo contrario, el contenido de esta página se ofrece bajo Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License